Thursday, 11 August 2011

Morning !

Asalamualaikum

well semenjak bole bangun pagi ni (-.-) , ehemm!! hm.. byk benda bole aku buat ..

(ats-Mandy,Bibot,Minnie)

cm biasa la (macam la biasa sgt -.- )  
lalala~ hm bangun pagi je msti la kemas katil , bilik ..


and and and xlupa ye sambung cite korea !
i know ianya bukan stu keperluan ..
aku da tekad kot nak abiskan cite korea ni walau ape pon terjadi 
(ayat nk skema je)

Jewel In The palace


aku agak ramai da tau en cite ni.best kot !
aku layan cite ni kat Maaduu.com
siap ada subtitle ok !
so xjadi masalah la en klu nk tgok cite korea ni
gila xde subtitle , ingat ak phm sgt ar base korea ni -.-''
kah kah kah ..
byk episode aku kena abiskan
cite ni ada 54 episode (aku baru episode 32)
klu nak tgok cite ni kat Maaduu.com ,ape yg penting line internet of coz kena clear
lau x , tersekat-2 la ko nak tgok cite ni !

No comments:

Post a Comment